Yogurt dan Anda - Remedi Alternatif

Yogurt dan Anda - Remedi Alternatif

Saya tidak membesar makan yogurt, saya tidak perlu lagi diperkenalkan kepadanya sebagai orang dewasa. Pada mulanya, saya belum yakin, tetapi saya telah mendapat digunakan untuk ia, dan saya suka menunjukkan beberapa kegunaan ia boleh dihukum. Ramai orang menunjukkan kegunaannya dalam masakan, dan terdapat banyak juga kegunaan beberapa, tetapi saya lebih tertarik dengan perkara-perkara lain yang boleh digunakan untuk.

Pencegahan sejuk: Bakteria baik di dalamnya dapat menguatkan sistem imun dan boleh menyimpan selesema biasa di teluk. Secara semulajadi, anda perlu mengikuti semua nasihat yang lain tentang mencuci tangan, menutup mulut dan hidung ketika bersin, dan lain-lain

Kudis sejuk: Ia tidak membantu jika ia telah dirawat haba, tetapi hidup berbudaya boleh membantu mencegah kudis sejuk dari membangun.

Cirit-birit: Dua jenis cirit-birit boleh bertindak balas dengan bakteria hidup; yang mengiringi penggunaan antibiotik dan beberapa cirit-birit bakteria. Kajian telah dilakukan ke atas kanak-kanak menerima antibiotik dan ia adalah kanak-kanak kurang dibangunkan kesan sampingan tersebut.

Gastritis: Probiotik dalam yogurt boleh membantu meringankan gastritis dan ulser tanpa beberapa kesan sampingan produk tenusu yang lain ada. Sebab tenusu boleh menjadi masalah adalah bahawa lebih separuh daripada orang dewasa di Amerika tidak toleran laktosa, yang boleh mewujudkan rasa sakit lagi.

Penjagaan Kulit: Yogurt boleh menjadi baik untuk anda di dalam dan di luar di jabatan penjagaan kulit. Pemakanan seimbang dengan probiotik membolehkan kulit anda untuk kelihatan elok. Enzim di dalamnya juga mendapat manfaat kulit anda topically.

Selaran matahari: Memohon kepada kulit boleh membantu meringankan kesakitan selaran matahari. Enzim yang menjadikan ia baik untuk penjagaan kulit akan membantu dengan membakar. Berhati-hati untuk menyejukkan terbakar sebelum menggunakannya, kerana ia mungkin mengelak luka dalam dan menyebabkan lebih banyak kerosakan.

Jangkitan Yis: Kajian yang dijalankan tentang bagaimana berkesan ia mungkin berada di dalam melawan jangkitan yis. Mereka menunjukkan bahawa kedua-dua makan ia dan memohon kepada kawasan yang terjejas boleh membantu pertempuran masalah. Ingatlah bahawa terdapat banyak kawasan yang boleh membangunkan jangkitan yis. Thrush adalah nama lain untuk itu, dan boleh dimasukkan ke dalam mulut bayi dan pada payudara untuk memerangi masalah ini. Anda perlu menyemak dengan doktor dan pakar kanak-kanak anda sebelum mendiagnosis sendiri atau diri merawat, terutamanya untuk anak kecil.

Produk makanan purba mempunyai banyak kegunaan dan boleh menjadi sangat sihat. Apabila memilih produk yang, melihat kepada mereka yang mempunyai lemak yang rendah atau tidak untuk mengelakkan masalah jantung. Juga, anda mungkin mahu memilih jenama yang mengandungi probiotik untuk kesan terbaik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar