Bagaimanakah Sembuh Sembelit - Sekarang Anda Boleh Terlalu

Bagaimanakah Sembuh Sembelit - Sekarang Anda Boleh Terlalu

Saya, seperti 95% daripada semua rakyat Amerika telah mengalami sembelit. Ketika sedang sembelit seolah-olah seperti masalah kecil pada masa ia cepat berkembang dalam untuk menjadi lebih serius daripada yang saya bayangkan dan menyebabkan saya mengalami sembelit kronik untuk masa yang lama.

Terdapat begitu banyak perkara yang saya cuba untuk mencari ubat bagi masalah itu dari yang mudah kepada yang benar-benar pelik. Dalam usaha untuk mengubati masalah ini seseorang pertama perlu memahami masalah ini. Sembelit berlaku apabila terlalu banyak air diserap daripada najis yang melalui badan anda dalam usus besar. Inilah yang membuat najis menjadi keras dan sukar untuk lulus. Ini boleh menjadi sangat tidak selesa dan boleh membawa kepada pelbagai masalah kesihatan seperti buasir.

Sembelit kronik ditakrifkan sebagai mempunyai kurang daripada tiga pergerakan usus seminggu selama tempoh tiga bulan atau lebih dan jika anda mengalami sembelit kronik ia boleh merasa seperti anda berada dalam lingkaran ganas dan bahawa tidak ada jalan keluar. Juga rakan saya boleh beritahu anda hari ini bahawa anda don tidak perlu mengalami ini lagi. Terdapat satu cara anda boleh mendapatkan hidup anda kembali. Badan yang baru pemikiran dan penyelidikan mengenai masalah sembelit telah dibangunkan dan matlamat itu adalah untuk mendidik pesakit tentang kenapa mereka yang mengalami sembelit dan mengajar mereka untuk mengambil beberapa langkah mudah untuk menyembuhkan pertarungan awal sembelit. Yang paling penting ia bertujuan untuk mengajar orang ramai bahawa pencegahan memang penawar terbaik kepada masalah ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar